Шведските учени откриха нов източник на храна - птичи пера

Учени от Швеция препоръчват птичите пера да се превръщат в хранителен продукт и да служат за храна както за домашни любимци, така и хората.
Изследователите са успели да открият вещество, което превръща перата на птиците в хранителна съставка.
Революционната идея на шведските биотехнолози е посрещната от научната общност със значителна степен на скептицизъм. Въпреки факта, че учените са успели в експерименти с определен вид бактерии да превърнат перата в хранителни вещества, самата концепция предизвиква много опасения. На първо място те са свързани с хигиенните стандарти, счита се, че перата от домашни птици са място за развитие на много разновидности на епидемии.
Учените представящи своите продукти, подчертават присъствието на голям брой хранителни протеини, аминокиселини и други полезни микроелементи. Тези вещества могат да увеличат теглото на едрия рогат добитък и свинете и да увеличат добивите на мляко.
За хората в хранително-вкусовата промишленост продуктите от пера може да се използват като хранителна добавка.

Петър Кръстев

Прочетена 139 пъти
Оценете
(0 гласа)

Оставете коментар

Моля, попълнете всички полета означени със звездичка (*). Не се допуска HTML код.

logo naz